
Asiakkaidemme
antamia palautteita
”Kiitos myös suuresti teidän palvelusta, sain oikeasti hoitoa missä minua kuunneltiin ja oikeasti kohdattiin ihmisenä ja olen siitä älyttömän kiitollinen. ❤️”
Asiakas
”Olemme molemmat puolisoni kanssa käyneet Marikan vastaanotolla muutama vuosi takaperin ja saimme todella ihanan ja korjaavan kokemuksen.
Meillä molemmilla tutkittiin ADHD:ta ja molemmat saimme diagnoosin. Lopulta myös äitini kävi Marikan luona ja piti kokemusta todella hyvänä ja hänkin tietysti sai diagnoosin.”
Asiakas
”Sain nyt aikuisiällä diagnoosin.
Tieto on helpottanut elämääni.
Osaan nyt ottaa omat erityistarpeeni paremmin arjessa huomioon.”
Asiakas
Uusi aika alkaa tänään.
Jo yksi keskustelu asiantuntijan kanssa voi helpottaa ja antaa uusia näkökulmia.
Tervetuloa Neuronovumille!